Upozornění! Všechny kmentáře, které se netýkají článku budou smazány pokud nebudou pod článkem"Nástěnka

Recenze na film Pravá blondýna 3

26. července 2013 v 12:41 |  Klub filmového diváka
Tak jelikož jsou prázdniny mám víc času koukat na filmi a tak přicházím s další recenzí. Tentokrát na film Pravá blondýna 3.

Tak 1. díl je dost známí. Každý zná roztomilou blondýnku El Woodsovou, která se jednoho krásného dne rozhodne jít na Práva na Hardware, aby získala zpět svou lásku. 3 díl se ale bohužel skoro vůbec Ell netýkal, místo ní zde byli její blonďaté sestřenice Izzi a Annie, které se přestěhovali z Anglie do Kalifornie (alespoň myslim, že tob bylo Kalifornie) a začnou chodit do prestižní školy, která je však pod "vládou" brunetky Tiffany, jejíž táta je majitelem superelektroniky, což je podle mě něco jako apple (u nich). Izzi i Annie, jsou na stipendium, což z nich dělá spodinu školy, jelikož ve škole je oblíbený jen ten, kdo má peníze.

Podle mě je film slabý odvar prvního. První díl měl něco do sebe, měl jistý šmrnc a neotřelý nápad. Třetí byl totální klishé "Nezáleží na tom kolim máme peněz", "Nedovolte jim se změnit" "Musíme věřit" a na mě až moc "přeslazené". Hlavní představitelky své role moc nezvládly. Byl tam až moc přehnaný kontrast mezi finančně vyšší a nižší třídou. Uplně přehnaný my přišla poslední scéna, kde se dívky "obhajovali" při soudu. Zkrátka zápletka nic moc. Jejich rodinný vztah byl až moc sladký a úžasný. A ten jejich otec, trochu jsem se divila, že přišel o ženu, protože jsem přirozeně očekávala, že bude gay. Který normální otec říká "Pusinky, miluju ti vaše anglické nosíky na vás obou" mlj táta mi řekne tak akorát ,že mi to sluší.

Moje hodnocení: Film není tak špatný, ale je prostě na jedno shlédnutí. Nelíbili se mi hlavní představitelky Iziie a Annie, nepřišli mi přesvědčivé, prostě vzali jediné blonďaté dvojčata, které našli. Na první díl až na to že tam párkrát zmínili jméno Ell Woodsová, to vůbec nenavazuje. Přišlo mi přehnané že dvojčata byli "nejlepší kamarádky". Já mám sestru a mám jí ráda, ale nikdy jsem ji nebrala jako kamarádku, jen prostě jako sestru. Prostě tu bylo přeblondýnováno proto dávám 3/10. S jedničkou se to nedá srovnat.

Url v obrázku

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa